fredag 10 augusti 2012

EvoL - We are a bit different


Videon
Jag älskar verkligen videon, den innehåller massor av ''gangsta style'' och precis sånt man vill se när en ny grupp gör debut! Det coolaste tycker jag var elden, jag menar det såg rent ut sagt farligt ut! Don't mess with EvoL liksom. Dessutom innehöll videon en massa detaljer, man upptäcker nya för varje gång man kollar :D Tänkte lite på B.A.P när jag såg videon första gången, snarare än 2NE1

Stylingen
EvoL har helt klart en egen stil, som inte drar åt samma håll som den vanliga cute kpop girls-hållet. Många tycker de kopierar 2NE1, men jag tycker faktiskt de har en annan stil! Älskar att de har ett och samma tema på kläderna, och eftersom jag är svag för bling bling älskade jag såklart outfitsen i videons slut♥ Gillade allas frisyrer, och kan inte säga så mycket mer om det eftersom det inte finns något att jämföra med xD 

Dansen
Tycket inte den var så speciell, kpopig såklart men inget move som man minns starkt. I B.A.Ps debut drog ''ramla med flit''- dansen genast min uppmärksamhet, men här tja... ''Var det någon dans??'' Funderar jag efter ett tag om ni förstår vad jag menar... 

Favoritsaker
Omg ska nu avslöja vilka mina favoriter är!! Gillar mest Yull och Jucy♥ (de heter så eller??) Yull har väldigt bra röst och gillar dessutom hennes utseende, Jucy är cool och en bra rappare :D Min favoritdel i videon är alla coola eld scener samt när Yull sjunger och Jucys rapp-del♥

Övrigt
Märkte när jag kollade på tumblr att alla är väldigt långa!! Jag menar de kortaste är 167! (J-DA och Jucy) Yull är längst med hela 171cm!! Lika lång som min pappa @A@ wow my first own review♥♥ Gillade tyvärr inte låten lika bra som magnet, och blev först lite besviken efter alla bra teasers, men nu har det gått över :') 

Betyg: ♥♥♥♥


Status: (fick nyss reda på att två från min gamla skola ska gå i min nya klass på gymnasiet)  
//Seulrin

4 kommentarer:

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

Tänkte först när den här kom ut om jag skulle blogga om den, men sen tänkte jag att det var bäst att du bloggade först *fegis* xDDD
men OH MY vi har samma favvisar igen!! Fast det är bra för då kan ingen bli dissad typ "den ser ut som en BÄVER" (känn dig träffad haha)
Fast håller med om nästan allt! Tycker faktiskt att de borde valt Magnet som själva "titletrack" dock, om du förstår vad jag menar... so much more hip hop *host block b host* style!
// Jinra (OMG FÖRSTA KOMMENTAREN SOM JINRA)

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

SHIT! Glömde skriva //Seoulrin på min första kommentar... oooppppss... JA MAGNET VAR MYCKET BÄTTRE!! :D

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

Du menar SEULrin, värst vad du envisas med Seoul xDDD
Så du menar att jag fick en kommentar av anonym! ... SHOOT ANONYMUS,ANONYMUS *börjar skjuta*
// Jinra

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

Oj xD Är så van att skriva Seoul liksom... ^^'' Först gick det inte att kommentera som anonym men ändrade det..
//SEULrin

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.