onsdag 15 augusti 2012

Jinra's ideal types

Annyeong~
Skum tid att blogga va? Okej, inte så tidigt, men jag vid den här tiden (nu när jag börjar blogga) brukar jag oftast fortfarande sova, dock är jag uppe och fullt vaken eftersom mitt tidsschema blivit lite omvänt de senast dagarna @_@
Igår klippte jag mig + färgade håret~! Det blev lite annorlunda, lite kortare och mer rödare... har inte hunnit bli missnöjd än i alla fall haha♥
Hur som helst, till tonerna av en utav de underbara låtarna från To The Beautiful You tänker jag härma Seulrin och skriva mina ideal types jag med~

FRIEND/FRIENDS
När det kommer till vänskap kan mina vänner variera lite i sorten, men det beror oftast på mig om vi är jättebra vänner eller bara, tja, bra. Jag vet inte varför, men det tar jättelång tid för mig att öppna upp mig! D:
I början är jag alltid blyg och tyst, och det är inte förrän jag riktigt vant mig vid personen/personerna som jag kan skämta och vara oserös... Jag tror att det har något med att göra att jag är osäker, men det är nästan som en inbyggd försvarsmekanism att jag blir tyst och osocial lol xD
I början är jag alltid blyg och tyst, menom man verkligen lär känna mig märker man att jag är ganska skum~ det är ofta många som blir förvånade över hur galen jag egentligen är LOL

♥LOVE♥
What the fudge ska man skriva här då? xD HUMOR är ju förstås alltid viktigt, men annars vet jag inte om jag har direkta kriterier? Det enda jag egentligen kan jämföra med är kpop artister som jag gillar, men det blir ju helt fel för i verkliga livet finns inga så perfekta personer lol~



Om jag skulle bli ihop med en kpop artist enbart efter personligheten
Boy - Enbart...  personligheten? Först ska jag börja med att säga att jag nu tänker gå efter att vi är samma ålder, för om jag bara tänker på personer i min ålder blir utbudet väldigt fattigt! xD
Nej men om man bara går efter personligheten väljer jag nog... INFINITEs Dongwoo~!!!
Who saw that coming, huh? huh? Nej men det här var inte ett så seriöst val men om jag skulle välja (låt mig påminna) endast efter personligheten så finns det faktiskt flera jag skulle vilja välja, men Dongwoo är en utav dem - han må inte vara den snyggaste i INFINITE, men ändå en utav dem med mest personlighet. Valde honom för att 1) han är så rolig! och 2) om man kollar på något program med INFINITE lär man se att 75% av deras program inefattar Dongwoo som skrattar. Vem gillar inte någon som garvar åt allt man säger liksom?? xDDD



Girl - U GAY SEULRIN?! Nej skoja var tvungen xD 
Nej men om jag skulle gilla tjejer/vara en kille skulle jag nog välja... FANY FANY TIFFANY♥~ 
Varför valde jag henne kan man undra? 
Hon är min bias nej skoja! 
Valde henne efter hennes personlighet ju, så alltså valde jag henne för att hon verkar både sweet + bra person! 
När jag säger bra person menar jag snäll (till exempel har hon donerat till djur)




Min ultimata friend (av kpop artister) 
Här väljer jag den manligaste av dem alla... Key!
Nej men ärligt talat - vem vill inte ha en vän som Key? Han är feminin, ärlig, står alltid för vad han säger och väldigt unik! Han är helt enkelt bara så awesome xD
Key är verkligen en person med mycket personlighet, så helt klart vill man ha honom som kompis - killkompis och tjejkompis i ett~

Status: (passar jag i den här hårfärgen??)
// Jinra

4 kommentarer:

Anonym sa...

Dongwoo!? I had no idea! Haha men han är rolig~ OFC du tog Key haha!! xDD Mitt hår se också lite rött ut, i solen... fast mitt är fortfarande för mörkt Dx
//Seulrin

Anonym sa...

Minns inte att du var blyg när vi började vara med varandra... dock är det nog skillnad när man är 7 och 16 haha! ^^'' Hm... jag brukar faktiskt inte vara så blyg, brukar kunna förtella det mesta till personer jag knappt känner LOL xD Ibland är det en DÅLIG EGENSKAP
//Seulrin

Anonym sa...

LOL det var ju inget seriöst val xD
Och när man var 7 gick det ju jättefort att bli kompisar, typ "ska vi gunga? OMG BESTFRIENDS"!
// Jinra

Anonym sa...

Haha that's right ; )
//Seulrin

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.