tisdag 21 augusti 2012

I'M IN SHOOOOCK and think I'm gonna die...

Annyeong~ 
Ska alldeles strax äta middag, packa min väska och roa mig med något de sista timmarna innan MITT LIV ÄR SLUT! Imorgon är det verkligen THE DAY WHEN EVERYTHING ENDS!! Skola alltså... WHYYYYY!!?!?!? Får försöka muntra upp mig med denna gif trotts att det inte var mitt favorit pairing... 

Det jag är mest nervös för är den pinsamma tystnaden då man ska umgås med några i klassen! Jag menar kommer jag ens hitta några att vara med!?!? Dessutom kommer jag få svälta till döds, eftersom roden har så mycket sämre lunch än vad jag är van vid Q_Q Eller tänk om jag tabbar mig!? Känns som det finns så lite att se fram emot och så mycket att frukta!!!


Status: HEEELP MEEE!! 
//Seulrin

1 kommentarer:

Anonym sa...

Men om du tabbar dig a la dictator style finns det ju inget att skämmas över! xDD vem går förresten runt med en urna första skoldagen LOL~
nej men skämt åsido VAFAN WRONG PAIRING eller jag menar jag skiter också ner mig inför skolan ;____; kommer dessutom somna typ 3 inatt och kommer vara död imorrn
// Jinra

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.