torsdag 16 augusti 2012

To the beautiful you♥

ANNYEONG!  ^O^
Idag såg jag det första avsnittet av k-dramat To the beautiful you där bla.a Minho och Sulli är med, och jag måste säga att jag redan gillar den!
I början av avsnittet var jag lite tveksam måste jag säga, vilket jag egentligen alltid är eftersom att jag ofta tänker att allting verkar så orealistiskt, men så inser jag att det faktiskt är ett k-drama där saker och ting brukar vara orealistiska, och då började jag faktiskt gilla deras skådespel~ 8D
I väntan på att andra avsnittet ska textas (fast kommer nog få vänta till imorrn...) tänkte jag kommentera lite om första avsnittet!

Har redan en favoritkaraktär; "Eunkyul" som spelas av Lee Hyun Woo (skådespelare) :D HE'S JUST SO CUTE♥♥ antar att det är han som kommer bli kär i Sulli och sen tro att han är gay? xD
När jag äntligen bestämt mig för att Minho inte ser så hemsk ut, dyker han upp med en sån här frisyr som får mig att genast ta tillbaka mina ord:
Måste säga att jag INTE håller med Taemin i det här fallet:
"OMG äntligen spelar någon huvudrollen som man faktiskt står ut med!" tänkte jag då jag såg Sulli och "OMG hon passar i kort hår :O"
Hunden var urgullig!!!
Längtar tills nästa avsnitt då man kanske kommer få se EXO!
Enligt olika sidor kommer både Baekhyun, Suho, D.O, Kai, Kris och Lay och Luhan vara med, kanske bara som statister men ändå YAAAAAY♥
Fast vänta lite... då blir det ju inget med Creepyeol och Baozi...
 Ingen Baozi = INGA XIUHAN-MOMENTS!!!
Det var ungefär allt som jag fick ut av första avsnittet xD Ska gå och pressa lite To the beautiful you musik nu!
Status:(Vart är det andra avsnittet... VART ÄR DET ANDRA AVSNITTET??)
// Jinra

5 kommentarer:

Anonym sa...

Woah måste se! Har ju sett HELA den japanska versionen, och då var han som nu Lee Hyun Woo spelar min favis, he's so funny!! Tror jag kommer gilla honom bäst här också hehe...
//Seulrin

Anonym sa...

Tycker inte Minho var så ful i den frisyren... var värre i ring ding dong och hello... Stör mig lite på att en av skådespelarna också var med i coffee prince haha! En av de vuxna... OMG mina favoriter än så länge är Eunkyul och han med läppstiftet~ hehe han borde dock spelats av Key istället...
//Seulrin

Anonym sa...

Sett halva nu, omg Minho ser ju nästan bra ut då han inte ler eller ögonbryna syns! Petra måste älska denna serie haha!!
//Seulrin (som håller på att se första avsnittet)

Anonym sa...

Menade bara att Minho såg bättre ut i ljusare hår... eller nått! xD
OMG EW hur kan du gilla han med läppstiftet/lipsylen/den bitchiga?? xDDD HE'S SO NASTY~
FAST OM EUNKYUL EUNKYUL SO CUTEEEEEEE men haha då har vi alla tre samma favvis (Petra gillar honom också... xD vet inte vad hon tycker om Minho än lol~)
// Jinra

Anonym sa...

Han men läppstiftet är ju bara så BIAAAAATCH~! Typ diva Key style~ hehe
//Seulrin

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.