söndag 9 september 2012

~CHINGU LOVE~

Annyeeeeeong~
Sitter nu och tränar tyska glosor trotts att jag fortfarande är i värsta T-ara mode:n! Ska till skolan klockan två idag för att träffa Jesper :'D Fast vi ska bara vara på skolgården xD Lät lite fel att jag SKULLE TILL SKOLAN menar jag. Träffade The boys + Hanna i fredags och jag insåg verkligen hur mycket jag saknat dom alla!! Vi hoppas på att kunna ses snart igen... i alla fall ^^''

Nu tänker jag hitta på en egen ''gif-lek'' där jag beskriver mig tillsammans med the boys + hanna ^w^
Jag och Eric;
''LET'S PLAY WITH THIS KIDS'' (Eric och jag är äldst) 
Jag och Samuel;
''Manly hug bro!'' (Samuel är fortfarande kortare än mig YAY! Han är dessutom den ända som kallar mig sis istället för bro xD) 
Jag alla med Jesper;
''NO COMMENT JESPER ÄR ALLTID NÄRGÅNGEN''
Jag och Victor;
''OH MAAN! THATS SO FUNNY!!'' (Min och Victors humor är väldigt lika, därför skrattar vi ofta åt saker ingen annat skrattar åt haha... ^^'')
Jag och Hanna;
''DICTATOR STYLE LITTLE SIS'' (HEHE)
Status: (LOVE THEM ALL SO MUCH!)
//Seulrin



2 kommentarer:

Anonym sa...

love THEM all so much? Inte mig UHUHUH ;___; nej skoja xD
fast naaae stackars hanna; dictator style
// Jinra

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

I love you the most~ ^^'' Haha jag är ändå DEN SNÄLLA dictatorn, jämfört med jesper Dx
//Seulrin

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.